۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

معاون حقوقی وزارت ارشاد:

توجه به زیست‌بوم استان‌ها رویکرد وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ است

توجه به زیست‌بوم استان‌ها رویکرد وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ است

زنجان- معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه به زیست‌بوم استان‌ها و مناطق محروم رویکرد وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد هاشمی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: دولت سیزدهم رویکردهای جدیدی در حوزه فرهنگ و هنر اتخاذ کرده و کارهای متراکمی در جریان است.

وی توانمندسازی و جریان‌سازی در حوزه فرهنگ را مهم خواند و گفت: با رویکردهای جدید دولت، حوزه فرهنگ یک فرصت بی نظیر پیدا کرده است و می‌تواند شاهد رشد و تعالی هم در زمینه محتوایی و هم زیرساختی باشد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به زیست بوم استان‌ها، توجه به مناطق محروم و کار قرارگاهی جبهه‌ای و تشکیلاتی را از جمله رویکردهای عمده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها برشمرد.

هاشمی با تأکید بر اینکه کار قرارگاهی باید نقطه هم‌افزایی باشد، ادامه داد: در این شرایط همه ما با ایجاد یک همدلی و پشتکار و پشتیبانی اهالی فرهنگ باید در بهره‌گیری از فرصت پیش آمده کمال استفاده را ببریم.

اصغر حاج‌علی‌اکبری، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه رویکرد اصلی این مجموعه ارزش‌آفرینی است، عنوان کرد: تلاش ما این است تا در حوزه تسهیلگری و بهینه‌سازی تلاش‌ها اقدام‌های پر رنگی را داشته باشیم‌.

کد خبر 5997208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha